niedziela, 22 listopada 2015

Zima, pora na ciepłe skarpety

Mamy listopad, nie da się ukryć że dużymi krokami zbliża się do nas zima. Pora roku przez jednych wyczekiwana, a przez drugich znienawidzona. Jestem osobą, która zdecydowanie jest "zimnolubna". Mam dla was kilka pomysłów, aby traktować zimę jako przyjaciółkę, a nie jako wroga, oto kilka z nich:

  • Zaopatrz się w ciepły napój. Gdy na dworze robi się naprawdę zimno trzeba dbać o swoją prawidłową temperaturę ciała. Moim zdaniem najlepszym napojem na zimowe dni jest zielona herbata z cytryną, bądź ciepłe kakao, a do tego pierniczki, idealnie pasujące do tego rodzaju napojów. 
  • Kolejną ważna rzeczą są tak jak w tytule: ciepłe skarpety. Utrzymywanie prawidłowej temperatury ciała poprzez ciepłe napoje nie wystarczy, aby ciepło nie uciekało z naszego ciała, trzeba je dostatecznie zabezpieczyć ciepłą odzieżą. Taka odzieżą nie są tylko ciepłe skarpeta, ale także wygodne spodnie oraz ciepły golf. Polecam także wyposażyć się w dobrej jakości koc.
  • Dobra książka to podstawa. W moim przypadku to biologia, jednak wam polecam jakąś prawdziwą powieść wartą polecenia - "Zimowa opowieść. Naprawdę godna polecenia książka na zimowe wieczory.
  • Woski... jest to rzecz która najbardziej kojarzy mi się z zimą. Jeśli nie masz jeszcze swojego kominka to polecam go zakupić i do tego pysznie pachnące woski (post o woskach yankee candlle i tańszych zamiennikach już w styczniu). Do wieczornego czytania oraz leżenia pod kocem polecam zapach Christmas cookies. ;) 
Pamiętaj aby się zrelaksować i odpocząć, mamy zimę, czyli nie aktywny okres, więc wypoczywaj żeby na wiosnę wziąć się do roboty! 

~Marts 
Take Care!

1 komentarz :

  1. Oj tak, do dokładnie moja lista na zimowe wieczory! Jakieś cudne, grube, zimowe skarpetki damskie, fajna książka, świece.. i jestem w stanie przetrwać tę niezbyt lubianą przeze mnie porę roku.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka